Παραγγελίες:  210.2477860 2102477863, 2130331279
Δωρεάν Μεταφορικά
για παραγγελίες άνω των 79 ευρώ
Eγγύηση και Επιστροφές Προϊόντων

 

1. Επιστροφή προϊόντων λόγω υπαναχώρησης

Ως Μέλος της Ιστοσελίδας έχετε το δικαίωμα να προβείτε σε επιστροφή του παραγγελθέντος προϊόντος σύμφωνα με το Ν.2251/1994 απ. 3ε παρ. 1 σε κάθε αγορά που πραγματοποιήσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την ημέρα που το παραλάβατε.

Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.

Σε περίπτωση αλλαγή γνώμης τα έξοδα αποστολής επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία. Τα έξοδα υπολογίζονται βάση της περιοχής όπως έγινε η αποστολή καθώς και τον όγκο/βάρος των προϊόντων. Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο αγοράς, σε ενδεχόμενο επιστροφής για οποιοδήποτε λόγω, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται και με  Δελτίο Αποστολής. Προιόντα χωρίς δελτίο αποστολής δεν θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή. 

Η online-mall.gr βεβαιώνει ότι σύμφωνα με την εγγύηση τα προϊόντα λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης.

1.1 Συνθήκες Επιστροφής

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν:

  • αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία – κουτί και σελοφάν - και σε άριστη κατάσταση
  • με όλες τις ετικέτες επάνω
  • στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα, σφραγισμένα και χωρίς καμία φθορά
  • Σε άριστη κατάσταση θα πρέπει να είναι μαζί με τα επιστραφέντα προϊόντα, και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνοδεύουν το προϊόν.

1.2 Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται (εκτός εάν είναι ελαττωματικά) τα εξής προϊόντα:

  • Εσώρουχα
  • Μαγιό
  • Καλλυντικά
  • Κάλτσες / Καλσόν
  • Κοσμήματα
  • Ακουστικά βαρηκοΐας
  • Ζώνες αδυνατίσματος
  • Ξυριστικές μηχανές
  • Κουρευτικές μηχανές
  • Κρέμες
  • Αρώματα
  • Συσκευές μασάζ
  • Σεξουαλικά βοηθήματα (δονητές, σφήνες κ.ο.κ)
  • Προϊόντα από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα απαραίτητα προστατευτικά, ετικέτες και καρτελάκια του προμηθευτή / κατασκευαστή
  • Κάθε προϊόν που στην ιστοσελίδα έχει την ένδειξη «μη επιστρεφόμενο»
  • Προϊόντα ομορφιάς, όπως αρώματα και προϊόντα περιποίησης αν έχει καταστραφεί ή φθαρεί η συσκευασία ή το εξωτερικό τους πλαστικό κάλυμμα / μεμβράνη.
  • Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται, αναλώσιμα μέρη συσκευών, καλώδια, μπαταρίες, λυχνίες κλπ. αποσφραγισμένα προϊόντα λογισμικού, CD, βιβλία ή έντυπα τα οποία εύκολα αντιγράφονται, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν.

1.3 Εποχιακά Προϊόντα

Τα εποχιακά προϊόντα, όπως για παράδειγμα χριστουγεννιάτικα είδη, αποκριάτικα είδη, είδη συσκευασίας, τσάντες δώρου και οποιοδήποτε άλλο προϊόν συγκαταλέγεται στα εποχιακά δεν μπορεί να επιστραφεί. Σε περίπτωση αλλαγής εποχιακού προϊόντος, δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων και μπορούν μόνο να αλλαχθούν με παρόμοια εποχιακά προϊόντα εντός της περιόδου.

Σημείωση : Τα χριστουγεννιάτικα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν ή να επιστραφούν έως 15 Δεκεμβρίου καθώς αφορά εποχιακό είδος.

 

2. Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Σύμφωνα με τον νόμο Ν.2251/1994 αρ. 3ε παρ. 1, εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση και το προϊόν είναι ελαττωματικό, τα έξοδα αποστολής αναλαμβάνει η εταιρεία μας. Σε αντίθετη περίπτωση έπειτα από έλεγχο διαπιστωθεί ότι δεν έχει κάποιο λειτουργικό πρόβλημα τότε τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εντός του διαστήματος αυτού που ορίζει ο νόμος, μπορείτε να αποστείλετε αίτημα επιστροφής στο email info@online-mall.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210-2477860 10:00-17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή. Το δικαίωμα αυτό μπορεί να το ασκήσει ο πελάτης σε κάθε αγορά που πραγματοποιεί.

Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε άριστη μεταπωλίσιμη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ μπορούμε να αξιώσουμε αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές.

Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή ακύρωση της αγοράς και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Μετά το πέρας των 14 ημερών, με το αποδεικτικό της αγοράς σας, βάσει νόμου, έχετε εγγύηση του προϊόντος καλής χρήσης για 2 χρόνια για το ηλεκτρικό κομμάτι. Το σπάσιμο και τα ανταλλακτικά δεν καλύπτονται απο την εγγύηση. Τα ανταλλακτικά είναι με χρέωση εφόσον μπορεί να μας το προμηθεύσει ο προμηθευτής και δεν έχει καταργηθεί το προϊόν.

2.1 Κόστος Επιστροφής & Επιστροφή χρημάτων

Για ελαττωματικά ή προϊόντα τα οποία διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε, η επιστροφή θα γίνεται δωρεάν και θα σας επιστρέψουμε και τα αρχικά έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί και εφόσον διαπιστωθεί το αίτημα σας).

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, θα λάβετε την αξία των ειδών που επιστρέψατε, αλλά όχι τα έξοδα αποστολής.

Σημείωση: Σε περίπτωση που η παραγγελία σας είχε δωρεάν μεταφορικά, παρακαλούμε όπως συμβουλευθείτε την παράγραφο 5.4 Δωρεάν Μεταφορικά.

Επιστροφές χρημάτων εκτελούνται από την εταιρεία μας εντός 7-15 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στις εγκαταστάσεις μας.

Η οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά στο μέσο με το οποίο ο πελάτης πλήρωσε αρχικά το προϊόν (πληρωμή με κάρτα: επιστροφή σε κάρτα, πληρωμή μέσω τραπέζης: επιστροφή στον τραπεζικό σας λογαριασμό, πληρωμή μέσω κάποιας συνεργαζόμενης πλατφόρμας: επιστροφή χρημάτων μέσω αυτής).

Σε περιόδους υψηλής κίνησης και ειδικά όταν η επιστροφή αφορά κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης πιθανόν να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις. Τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή.

 

3.  Εγγύηση προϊόντων

Τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της Ιστοσελίδας καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχουν στην Εταιρία γι’ αυτά οι προμηθευτές τους. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τους επιμέρους προμηθευτές της Εταιρίας. Επίσης, ορισμένα προϊόντα που διατίθενται μέσω της Εταιρίας μπορούν να υποστηρίζονται μόνο από τον κατασκευαστή τους. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν θα πωλείται με την εγγύηση του κατασκευαστή του. Γι’ αυτό τον λόγο σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε πρώτα με τον κατασκευαστή ή τον τοπικό διανομέα για θέματα που αφορούν το προϊόν.

Η Εταιρία δεν παρέχει καμία εγγύηση ούτε για την ποιότητα, ούτε για την καταλληλόλητα των πωλούμενων προϊόντων για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό, ούτε εγγυάται την ασφάλεια και την προστασία των χρηστών των προϊόντων αυτών και δεν φέρει καμία ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα ή/και αναληθή στοιχεία που αφορούν στα εμπορεύματα των προμηθευτών της και περιέχονται στην Ιστοσελίδα της.

 

3.1 Γενικοί όροι - Εγγύηση προϊόντων

Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και την νόμιμη απόδειξη αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα μας καλύπτονται από διετή νομική εγγύηση. Μεσά σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στην εταιρεία μας και στη συνέχεια αναλαμβάνει η εταιρεία τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη.

Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η online-mall.gr θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν εφόσον η βλάβη υπάγεται στην εγγύηση καλής λειτουργίας. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η online-mall.gr θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.

Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από την online-mall.gr και συνήθως παίρνει 5-25 εργάσιμες μέρες. Η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της  online-mall.gr.

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. CD, μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες, νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ). Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών σας δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση. Η online-mall.gr δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή  χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα λογισμικού.

Σας συστήνουμε να ελέγχετε, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνετε άμεσα.

 

Δεν θα γίνονται δεκτά προϊόντα στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

 

Η online-mall.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η όποια εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.

 

3.2 Αντικατάσταση προϊόντων

H online-mall.gr θα μπορεί να αντικαταστήσει κάποιο προϊόν μόνο σε περίπτωση που είναι διαθέσιμο από τον προμηθευτή του και είναι όντως ελαττωματικό το προϊόν.

Δεν δεσμευόμαστε για την αντικατάσταση διότι τα αποθέματα για κάθε προϊόν είναι πολύ περιορισμένα και δεν θα είναι πάντα δυνατή η αντικατάσταση με ίδιο ή διαφορετικό προϊόν.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

 

3.3 Δωρεάν μεταφορικά

Τα δωρεάν μεταφορικά παύουν να ισχύουν οταν ο πελάτης εχει συμπληρώσει ποσό κάτω από το εκάστοτε προβλεπόμενο ποσό.

Πιο συγκεκριμένα αν κάποιος πελάτης εχει αγοράσει προϊόντα ανω του προβλεπόμενου ποσού και εχει παραλάβει τα προϊόντα του στο χώρο του εντελώς δωρεάν, αν αποφασίσει στην πορεία να επιστρέψει κάποια προϊόντα και το ποσό πέσει κάτω απο το προβλεπόμενο ποσό, τότε θα πρέπει να χρεωθεί και τα αρχικά μεταφορικά καθώς και τα έξοδα επιστροφής που εκπίπτουν ανάλογα το προϊόν.

Τα μεταφορικά αυτά υπολογίζονται βάση περιοχή και προϊόντων που έγινε η αγορά. Τα έξοδα αυτά αφαιρούνται κατά την επιστροφή χρημάτων σε άλλη περίπτωση μας τα επιστρέφετε με δικό σας μέσο και κρατούνται μόνο τα αρχικά μεταφορικά.

 

3.4 Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται από την φόρμα επιστροφής με συμπληρωμένο τον αριθμό παραγγελίας κατά την αρχική σας παραγγελίας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που είχατε παραγγείλει και την απόδειξη αγοράς φωτοτυπία.

Εκτυπώστε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε ΕΔΩ και αποστείλετε μαζί με το προς επιστροφή προϊόν. Ενναλακτικά για οτιδήποτε αφορά ελάττωμα προϊόντων ή service αυτών, η γνωστοποίηση προς την εταιρεία μας γίνεται με αναφορά του σφάλματος στο email service@online-mall.gr

Σημείωση: Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς φόρμα και κωδικό επιστροφής δεν γίνονται δεκτά ενώ επιστροφές που αφορούν αντικατάσταση προϊόντων ή επιστροφές χρημάτων πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα της

online-mall.gr καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι

επιλογή και ευθύνη του πελάτη.

Προσοχή

Τα προς επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στο σημείο από όπου αγοράστηκαν. Για παράδειγμα, εάν έχει πραγματοποιηθεί η αγορά του προϊόντος στο κατάστημα Περιστερίου, θα πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημα Περιστερίου (ομοίως και στο κατάστημα Μενιδίου).

Με την παραλαβή των εμπορευμάτων ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους ανωτέρω όρους. Όλα τα προϊόντα που διαθέτει το ηλεκτρονικό κατάστημα www.online-mall.gr καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο φυσικό κατάστημα. Επιπλέον τα προϊόντα περνούν τεχνικό έλεγχο (όπου είναι εφικτό) για την σωστή λειτουργία τους.

H online-mall.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή. Τιμές, προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά προϊόντων μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Video και φωτογραφίες που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και πιθανόν να υπάρχουν διαφορές σε λεπτομέρειες, σχέδια ή χρωματισμούς.